Sabtu, 31 Mac 2012

hehehuhuhaha


assalamualaikum :D *muka eksaited jpg* well hai hello , dah berhabuk lagi kotor dah blog ni , hmm kay semalam adalah hari yg awesome !! mwehehe , ade hari kokurikulum at sch and yeah saya masuk pertandingan mereka tudung ramai jgak yang masuk and i was like wow ! gile cool ! semua gegirl shoo beautiful :3 and paling nak buat sayaa rasa mcm ya allah lawaknyee ! ade adik ni tiba tiba tegur 'EH AKAK NI YANG KAT FB TU KAN ? ' hahaha .


and kami hanya sekadar dapat tempat ketiga saja , sangat sangat terkilan tak dapat first place :'( yang sebelah tu model saya merangkap bestfriend sayaaa ,nama dye intan nurazieka zambri hehe ,time dye keluar dari surau , bdak laki was like wooooooo ! awek zizi ke tuu ? hahaha , saya kat belakang tu dah tergelak gelak dah tengok dyeorg .tengok lah siapa yang makeover kan ken ken ? :P ehem


dari kecik lagi saya mmng suka buat orng nmpak cantik , tapi diri sendiri tak cantik ponn :)

lpas tu kiteorg gerak gi dewan ade persembahan ,dyeorg mmng awesomee good job guyss ..




Doakan satu hari nanti saya jadi designer yang berjaya dan saya nak tolong orang yang susah , aminn ..
assalamualaikum , salam sayang :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan